Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd | Na de dienst is er een gemeentebijeenkomst.

Laurens Vocaal & Hayo Boerema

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Laurens Vocaal Rotterdam | Hayo Boerema (orgel) | Gabriel Fauré: Requiem | Toegang: 12,50

Predikant: ds. Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd

Predikant: dr. Cristina Pumplun | Organist: Evan Bogerd

Predikant: Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd

Predikant: ds. Bernard Luttikhuis | Organist: Evan Bogerd

BachNachtconcert

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Bach by Candlelight | Bach's mooiste muziek op het monumentale Duyschotorgel | Toegang: 12,50

Westerkerk Amsterdam, Nederland

July 29 • 13:00 - 13:30 Geen dag zonder Bach lunchconcert Concertserie, Orgelconcert Een week lang elke middag orgelmuziek van J.S. Bach Luuk Schuurman (orgel) | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.

Westerkerk Amsterdam, Nederland

July 30 • 13:00 - 13:30 Geen dag zonder Bach lunchconcert Concertserie, Orgelconcert Een week lang elke middag orgelmuziek van J.S. Bacg David Strijbis (orgel) | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.

Westerkerk Amsterdam, Nederland

July 31 • 13:00 - 13:30 Geen dag zonder Bach lunchconcert Concertserie, Orgelconcert Een week lang elke middag orgelmuziek van J.S. Bach Evan Bogerd (orgel) | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.