Laurens vocaal & Hayo Boerema

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Laurens Vocaal Rotterdam | Organist: Hayo Boerema | Gabriel Fauré: Requiem | Toegang: €12,50 via duyschotstichting.nl

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: ds. Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: dr. Cristina Pumplun | Organist: Evan Bogerd | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: ds. Bernard Luttikhuis | Organist: Evan Bogerd | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

BachNachtconcert

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Bach by candlelight | Organist: Evan Bogerd | In een met kaarslicht verlichte Westerkerk klinkt Bach’s mooiste muziek op het monumentale Duyschot orgel | Toegang: €12,50 via duyschotstichting.nl