Kerkbalans: help de Westerkerk!

Als Westerkerk willen we van betekenis zijn als plaats van bezieling, betekenis en verbinding midden in onze stad. Dat gaat niet zonder geld en dus niet zonder uw financiële steun!

Help mee! Zodat onze Wester een plaats kan zijn en blijven waar op zondag het feest van Woord en muziek wordt gevierd, waar mensen elkaar ontmoeten bij de koffie na de dienst, waar de kerkdeur dagelijks openstaat en bezoekers van heinde en ver welkom zijn onder het hoge dak van onze Amsterdamse protestantse kathedraal. Zodat de Wester – kortom – een betekenisvolle plaats kan zijn voor mensen van heinde en ver om op verhaal te komen.
Door mee te doen met de actie Kerkbalans helpt u mee!

U kunt een toezegging of betaling doen via de website van de Protestantse Kerk Amsterdam, via mijn PKA .
Geen wachtwoord? Geen probleem! Klik op ‘wachtwoord vergeten’, ontvang direct uw wachtwoord en doe uw toezegging. Uw vrijgevigheid maakt echt een verschil, en we waarderen uw steun enorm. Bij voorbaat heel hartelijk dank voor uw betrokkenheid en uw bijdragen!

Wilt u uw bijdrage direct overmaken?

Dat kan op rekeningnummer NL90 RABO 03 73 74 14 72 t.n.v. Protestantse Gemeente Amsterdam, onder vermelding van ‘Actie Kerkbalans 2024′, uw adres en ‘Westerkerk’
En ook via www.protestantsamsterdam.nl/doneren/