Treurnis? Of Trouw & Toewijding?

Op woensdagavond 30 oktober is er in de Wester een Inspiratieavond! Kom ook! Als geïnteresseerd bent in het goede nieuws van het verschijnsel krimp in de kerk.
Aanleiding voor deze avond is het boek “De toekomst van de Kerk – Essay vol rouw en hoop” van Aarnoud van der Deijl.

Een inspiratieavond noemen we het. Want we komen niet bij elkaar om te somberen over de kerkelijke krimp, want dat is oud nieuws. Op allerlei manieren delen we van het goede dat we persoonlijk, maar ook als gemeente van Christus ontvangen.

De avond heeft een collageachtige opzet. We horen van de inzichten van de leeskring, waar dit boek is besproken. We zingen een paar mooie liederen, luisteren naar de muzikale inbreng van organist David Strijbis, gaan met elkaar in gesprek en sluiten de avond af met een avondgebed.

Datum:
woensdag 30 oktober
Tijd: 20.00-22.00 uur. Inloop met koffie en thee vanaf 19.30 uur.
Locatie: Westerkerk, ingang Prinsengracht 277b
Informatie:  Herman Koetsveld: hkoetsveld@westerkerk.nl – tel. 020 8465644