Studentenmaaltijd+

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Studentenmaaltijd+ | Maaltijd en goed gesprek onder het hoge dak van de Westerkerk |  Aanvang: 18.30 uur | Opgave: student@westerkerk.nl | Kosten: bijdrage na afloop

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: ds. Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd | Palmzondag | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Lunchpauzeconcert

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Lunchpauzeconcert | Strathcona Tweedsmuir Schoolband | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.

Iftar en interreligieuze studenten ontmoeting

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Interreligieuze dialoog bijeenkomst in samenwerking van de Westerkerk, de Fatih moskee en NEWConnective. | Dialoog en ontmoeting in de Westerkerk, aansluitend Iftarmaaltijd in de Fatih moskee (Rozengracht) en deelname /aanwezigheid bij het gebed | Met studentenwerker Tamar Karman en ds. Herman Koetsveld | Informatie via student@westerkerk.nl

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: ds. Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd | Witte Donderdag, Heilig Avondmaal | Let op: de deur is geopend voor inloop van 18.15 tot 18.30 uur | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Cantatedienst

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: dr. Cristina Pumplun | Organist: Evan Bogerd | Johannes Passion - Johann Sebastian Bach | Westkerkkoor, 't Kabinet, solisten o.l.v. JanJoost van Elburg

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikanten: ds. Herman Koetsveld, dr. Cristina Pumplun | Wake op Stille Zaterdag | Organist: Evan Bogerd | M.m.v. Elena van Slogteren (sopraan) | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikanten: ds. Herman Koetsveld en dr. Cristina Pumplun | Pasen | Organisten: Andries Bogerd en Evan Bogerd | M.m.v. de WesterCantorij o.l.v. Evan Bogerd, Elena van Slogteren (sopraan) en Sebastiaan Haverkate (trompet) | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Lunchpauzeconcert

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Organist: Evan Bogerd | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.