Leeskring studenten

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Leeskring studenten | Gezamenlijk lezen van het boek van Hartmut Rosa: "Democratie vraagt om religie" | Met studentenwerker Tamar Karman en ds. Herman Koetsveld | Opgave: student@westerkerk.nl

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Organisten: Jan Hogendoorn & Robert van Deelen | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.

Church Sale

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Church Sale 13 april 2024 | Kelderopruiming, koffie, thee, koekjes en taart | Volledige opbrengst voor de Westerkerk |Tijd 11.00 - 15.00 uur |

Kerkdienst

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: ds. Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd | Heilig Avondmaal |Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Organist: David Schlaffke | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.

Concert Westerkerkkoor Bachdag 2024

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Slotconcert op de Bachdag 2024 met cantate "Ich hatte viel Bekümmernis" (BWV 21) van Johann Sebastian Bach  | Westerkerkkoor en Bachdag-deelnemers, ensemble 't Kabinet, solisten o.l.v. JanJoost van Elburg | Kaarten in de voorverkoop (12,50) via Westerkerkkoor  en aan de zaal (15,00)

Kerkdienst

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Predikant: ds. Herman Koetsveld | Organist: Evan Bogerd | Volg de dienst ook op YouTube en Kerkdienstgemist.

Leeskring studenten

Westerkerk Amsterdam, Nederland

Organist: Jos van der Kooy | De toegang is gratis | Uw gift aan de uitgang is van harte welkom.